Dnevnik šole v naravi – KOPE 2020, 5. dan

Mama, prihajam domov!

No, najprej še nekaj zavojev po novozapadlem snegu. Občutek, ko končno, po celem tednu, lahko postaviš smučko na robnik in zapelješ tako kot je treba – neprecenljivo! Cel teden smo se ponavljali kot mali kakaduji v čisto posebnih snežnih razmerah, nato pa je zadnji dan tudi meni zastal dih, ko sem se na koncu strmine obrnila nazaj in pogledala svojo malo četico za seboj, poezija! Hvala, ker ste upoštevali moje nasvete. Smučanje ni hitrost in veter v laseh, smučanje je tista naša zadnja skupna fura na štirisedi!

Po kosilu smo se posedli na avtobus in nastavili smer Nova Gorica. Poskrbeli smo za sladek postanek pri Trojanskih krofih in se varno vrnili v objem svojih domačih.  Upam, da ste učenci imeli super izkušnjo in dogodivščino, ki vam bo ostala v lepem spominu na sedmi razred osnovne šole.

Nataša Penko, učiteljica smučanja

Dnevnik šole v naravi – KOPE 2020, 4. dan

Kot vse dni v tednu šole v naravi, je učiteljica Polona poskrbela, da so učenci pravočasno ustali in pripravili sobe na ocenjevanje. Danes so lahko dobili še zadnjo oceno, saj nas je popoldan čakala razglasitev najbolj urejenih sob. Po zajtrku, smo se odpravili na smučišče in presenečenje … čakala nas je postavljena proga v veleslalomu! Čisto vsi učenci so se pogumno spustili po progi in seveda tudi vsi postali zmagovalci. Za nas učitelje so to že bili, “premagana” proga, pa je prinesla sladko zmago tudi za njih same. Popoldan smo imeli podelitev prvih treh mest med deklicami in dečki ter prvih treh najboljših časov na tekmi. Kdo so bili zmagovalci, si boste kmalu lahko ogledali v galeriji slik. Po večerji je sledila zaključna zabava v Holzer pubu. Bilo je noro dobro, tudi spremljevalci smo se pošteno naplesali, prepričate se lahko tudi sami, ko bomo uspeli sestaviti video utrinke naše skupne žurke.

Dnevnik šole v naravi – KOPE 2020, 3. dan

Zjutraj smo se zbudili in odšli na zajtrk. Nato smo se zbrali na smučišču, kjer smo smučali. Bilo je zelo zanimivo. Nato smo odšli na kosili in smo imeli odmor, ko smo dobili telefone. Po enournem odmoru smo oddali telefone in odšli v jedilnico. Tam smo reševali učne liste 45 minut. Nato smo imeli odmor za malico in se preoblekli, da smo šli na nočno smuko. Zvečer je bilo najboljše smučati, nato smo odšli spat.

Rok in Matic

Dnevnik šole v naravi – KOPE 2020, pustovanje

Imamo najboljše 3 pustne maske na Kopah! 3. mesto Nikolina Kovačič, 2. mesto Neja Winkler in zmagovalec Ylldrit Kastrati! Pustna žurka je bila čudovita, nismo imeli časa za slikanje, ker smo se vsi pozibavali ob izbrani glasbi (pomočnik Dy-ja je bil Aleks Samuel Josić). Sliko zmagovalca in njegovo nagrado pa smo vseeno ujeli v objektiv!

Dnevnik šole v naravi, – KOPE 2020, 2. dan

Danes smo se v zimski šoli v naravi imeli lepo. Zbudili smo se ob 7. zjutraj. Očistili smo si zobe in se odpravili na zajtrk. Jedli smo kruh, salamo, hrenovke, papriko, jajca, … Za tem smo se pripravili na smučanje, se obudi ter odšli do smučišča. Tam smo preživeli 3 ure, nato pa odšli v kombinezonih na kosilo. Jedli smo govejo juho s kroglicami ter pire z mesnimi kroglicami ali perutničke. Spet smo šli na smučišče ter ostali tam le 1 uro, saj smo imeli, takoj za slastnimi torticami za malico, predstavitev o varnosti pri smučanju, ki jo je predvajal policaj. Nazaj smo se odpravili v Lukov dom, se umili, našemili, pojedli ter odpravili na pustno zabavo. Tam smo ostali do 21.30. Za tem smo se v sobah preoblekli v pižamo ter zaspali. Vsi smo bili izčrpani, zato smo hitro zaspali. Vsem je bilo zelo lepo. Bili smo že zelo neučakani za naslednji dan.